Saturday, March 19, 2011

kalau dah bahagia

aku didesak oleh seorang kawan , india , krisrtanya kepadanya untuk apa kita b supaya mencuba sejenis makanan keshatan sebagai langkah berubat secara alternatif.dia pandai menggunakan hujah dengan menyebut nama Allah.katanya Allah telah sediakan ubat,jangan fikir tentang duit,rezeki pasti ada....dan dia mengajak aku ke chennai buat transplan buah pinggang....
u kena sihat , i nak u sihat macam dulu...dunia dan masyarakat perlukan u....aduh...aku hanya diam.
aku bertanya...untuk apa saya perlu buat begitu....dia kata u boleh lebih rapat dengan tuhan , u jumpa ramai orang...jelasnya
lagi...tanya ku...u akan lebih bahagia.

saya terangkan...mr gomez...kenapa saya perlu susahkan diri sekiranya sekarang ini...saya lebih hampir dengan Tuhan , saya banyak kawan dan saya bahagia ?
i tak mau asyik fikirkan diri i sahaja...sedangkan sekarang ibanyak doa untuk rakan , relatif dan orang lain...

ok lah from now u pray untuk i and i pray for u.....katanya////ok...jawabku

No comments:

Post a Comment